Първоначално публикувано от omegabg
Покажи съобщение
При така нареченото ходене на диагностика трябва не само да се прочетат записаните грешки в паметта на Еку-то а трябва да се сравнят и стойностите на датчиците предписаните за съответния режим. Трябва да се провери и работата на бубините и свещите с осцилоскоп ако не се открият проблеми да се видят налягане на изгорели газовете налягане на цилиндри и т.н. и чак след това да се пише ходих на диагностика и там ми казаха че всичко е наред и ми взеха 20-50 лв за нищо. Има специален раздел с телефони и адреси на сервизи има и отзиви за работата на сервизите.
И все пак ако сте решили сами да си правите колите сменете си свещите дебитомера температурния датчик въздушен филтър изгорелите кабели на свещи лули и бубини, ламбда сонда и ако не върви може пак на диагностика след това.
Comment